Na týchto stránkach nájdete všetky potrebné informácie pre reklamáciu chybných produktov. Skôr než budete tovar reklamovať uistite sa, že chyba tovaru nebola spôsobená Vašim zavinením. Kompletné reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou Obchodných podmienok, s ktorými ste súhlasili uskutočnením nákupu v internetovom obchode HiFisluchadla.sk. Naša spoločnosť je presvedčená, že vyriešenie reklamácie ku spokojnosti zákazníka je podmienené obojstrannou korektnou komunikáciou.
Dodržujte prosím nasledujúci postup:
Vyplňte reklamačný formulár
Vytlačte si reklamačný formulár (nepovinné) a odošlite ho spolu s tovarom.
Pošlite tovar na dole uvedenú adresu predajne, spolu s záručným listom a dokladom o kúpe.
Balík označte číslom pridelenej reklamácie
Adresa predajne pre posielanie reklamácií:
TECHHOUSE s.r.o.
Ovsištské Námestie 1
85104 Bratislava
V prípade, že máte problémy s výrobkom, u ktorého už vypršala záručná doba, kontaktujte priamo servisné strediská uvedené na našej stránke. V prípade, že ste zakúpili produkt na HiFisluchadla.sk, sme pripravení spolupracovať aj pri riešení týchto pozáručných závad.