» Ako nakupovať

Podpora zákazníkom

Názory našich zákazníkov Prečo nakupovať u nás Ochrana osobných údajov Ako nakupovať Doprava tovaru Platba za tovar Záruka a záručné listy Reklamácie FAQ - najčastejšie otázky
Ako nakupovať

1. Vyberte si tovar

Tovar si môžete vybrať postupným výberom v katalógu produktov (menu v ľavej časti stránky) alebo vyhľadávaním pomocou zadania reťazca. Po nájdení želaného produktu Vám skôr ako vložíte produkt do košíka odporúčame pozrieť detail produktu, v ktorom nájdete užitočné a praktické informácie.

2. Vloženie tovaru do košíka

Ak už ste rozhodnutý s výberom tovaru, stlačte v detailnom pohľade na produkte tlačidlo „Kúpiť“. Produkt bude pridaný do košíka a ukáže sa prehľadný zoznam. V tomto momente ešte nie je tovar objednaný a môžete ho kedykoľvek zmazať alebo upraviť (Košík slúži podobne ako v bežnom obchode na zhromaždenie položiek pre nákup. Kým však neprejdete pokladňou, tovar môžete kedykoľvek z košíka vyložiť.) Po vložení tovaru do košíka môžete nákup ukončiť a zaplatiť, alebo môžete pokračovať v nákupe. Na stránku košíka sa dostanete vždy kliknutím ikonky v pravom hornom rohu obrazovky (symbol košíka).

3. Odosielanie objednávky na webe

Ak máte už vybraný tovar vložený do košíka, prejdite na sekciu košík kliknutím na symbol košíka v pravom hornom rohu.  Vyberte si pre Vás vhodný typ dopravy a spôsob platby, ktoré sa pripočítajú k cene objednávky. Stlačením tlačidla „Objednať“ prejdete do sekcie, v ktorej uvidíte konečnú cenu objednávky a v prípade že s tým súhlasite zadáte svoje osobné údaje ako je: meno, priezvisko, adresa, telefón a mail a v prípade firmy aj IČO a DIČ (IČ DPH). K dispozícií máte aj priestor na poznámku, ktorú môžte využiť na zadanie dodacej adresy, prípadne iných informácií. Po zadaní kontaktných údajov a stlačení „ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU“ sa stávate našim klientom a Vaša objednávka je pre nás ako aj pre Vás záväzná v zmysle Obchodných podmienok.

4. Po odoslaní objednávky

Ihneď po odoslaní objednávky je Vám z našej strany venovaná maximálna pozornosť. Naši pracovníci Vás budú prostredníctvom e-mailu informovať o stave Vašej objednávky a v prípade potreby Vás môžu kontaktovať telefonicky. Väčšinu tovarov označených v obchode „na sklade“ je expedovaných do 24 hodín od potvrdenia objednávky. V prípade, že tovar nie je aktuálne na sklade, budeme Vás informovať o očakávanom dodacej lehote.

5. Doprava tovaru

Tovar Vám bude zaslaný v čase a spôsobom, ktorý závisí od Vami vybraného druhu dopravy. V prípade využitia kuriéra sú bežné rozvozové hodiny medzi 8 až 18 hodinou, a to vždy v závislosti na vašom bydlisku. Viac informácií a možnosti dopravy nájdete v sekcii doprava.

Ostatné informácie o nákupe môžete získať na našich stránkach v sekciách obchodné podmienky, reklamácie. V prípade, že máte stále nezodpovedané otázky kontaktujte nás na obchod@hifisluchadla.sk.

 


Vytvorené systémom www.webareal.sk

Y2Y0OG