» Záruka a záručné listy

Podpora zákazníkom

Názory našich zákazníkov Prečo nakupovať u nás Ochrana osobných údajov Ako nakupovať Doprava tovaru Platba za tovar Záruka a záručné listy Reklamácie FAQ - najčastejšie otázky
Záruka a záručné listy

Nakupovanie cez internet má nesporne veľa výhod. Medzi nimi dominuje predovšetkým priaznivá cena produktov, ale aj šírka sortimentu. Nakupovanie však prináša aj riziká v podobe kvality služieb, ktoré zákazník dostáva pri nákupe a najmä po nákupe. Zákazníci sú spokojní s nákupom až do chvíľe, kým sa na tovare neobjavia výrobné chyby. Až potom sa káže, čí sa výhodný nákup skutočne "oplatil".

HiFisluchadla.sk je internetový obchod, ktorého cieľom je predávať kvalitné produkty a poskytovať k nim adekvátne služby. Z uvedeného dôvodu:

  1. Predávame produkty od autorizovaných distribútorov - len takýmto spôsobom vieme garantovať, že u nás nakúpite presne to, čo zodpovedá aj názvu. Na trhu sa častokrát objavujú falzifikáty, najmä v prípade žiadaných značiek ako je napr. rakúska značka AKG. Sú to niekedy až neuveriteľne presné kópie, až do chvíle, keď si chcete vypočuť kvalitný zvuk.
  2. Garantujeme riešenie výrobných závad v záručnej dobe - keďže produkty zakúpené na HiFisluchadla.sk sú od autorizovaných distribútorov, vieme garantovať vyriešenie reklamácii v zákonnej lehote. Väčšina distribútorov sa však snaží riešenie reklamácií skrátiť na nevyhnutné minimum.
  3. Potvrdené záručné listy už s tovarom - odstránenie nedostatkov tovaru v záručnej dobe je podmienené predložením dokladu o kúpe a potvrdeného záručného listu, t.j. musí byť na ňom pečiatka a podpis predajne, dátum predaja, prípadne výrobné číslo. Pokiaľ je súčasťou produktu záručný list a obal umožňuje jeho potvrdenie bez znehodnotenia celistvosti obalu, potvrdené záručné listy dostávate už so zásielkou tovaru....a túto službu Vám neposkytne každý internetový obchod! Chcete vedieť prečo je to z pohľadu zákazníka výhoda ?
    • v prípade reklamačnej chýb sa môžte obrátiť priamo na autorizovaný servis, nemusíte preposielať tovar cez predajcu.
    • ak chcete mať potvrdený záručný list, tak ho nemusíte posielať späť k predajcovi na potvrdenie, je to posielanie dokumentov navyše, čo stojí čas a peniaze. Nehovoriac o riziku, že sa dokumenty môžu stratiť.
    • s potvrdeným záručným listom sa nemusíte báť zániku predajcu (bankrotu). Ak záručný list nemáte potvrdený, v prípade zániku predajcu si nemáte kde uplatniť reklamáciu, autorizovaný servis môže odmietnuť odstrániť závady len na základe dokladu o kúpe (doklad o kúpe - fakturú - je možné relatívne ľahko vyrobiť a teda sfalšovať)

Na HiFisluchadla.sk nakupujete slúchadlá a headsety s "potvrdenou" zárukou.

 

Sortiment s potvrdeným záručným listom

AKG - drvivá väčšina sortimentu má pribalený záručný list, samostatný záručný list nemajú len cenovo najdostupnejšie modely malých slúchadiel

Sennheiser - všetky slúchadlá sú dodávané s potvrdeným záručným listom, ktorý je potrebné predložiť pri reklamácii.

 


Vytvorené systémom www.webareal.sk

Y2FiMj